Vlkodlaci existuju

25.05.2012 20:31

Chris

Vlkodlak - napol človek, napol vlk. Za takých ľudia
považovali tých, čo dokázali brať na seba podobu zvierat, najčastejšie to bol
vlk, v ojedinelých prípadoch netopier a ine

Vkodlactvo sa z veľkej časti pripisuje sa šamanizmu, čarodejníctvu, mágii
a okultistickej vede. Jedná sa o schopnosť človeka meniť svoju podobu

Vlkodlactvo je pokladané za čiernú mágiu, preto ľudí ktorý takto trpeli - upaľovali alebo
vešali.

Vlkodlak je za neho považovaný človek ,ktorý za pomocou magického rituálu, alebo vplyvom mesačných či démonických síl
v určitom časovom období mení sa na vlka. Človek si po premene väčšinou nič
nepamätá, cíti sa unavený a na niekoľko hodín upadá do hlbokého spánku.

Skuste si prelozit na google translate:

Z anglickeho jazyka:

https://monsterusa.blogspot.com/2007/05/do-werewolves-roam-woods-of-england.html

a

www.paranormaldatabase.com/reports/vampdata.php

Potom si pozrite toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=cmbvDrd-ZVo

 

A na koniec o vlkodlaku na Ukraine o ktorom pisala Nadacia Nautilus, pri com menovala ho "chupacabra":

https://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2078

 

 

Obrázky k článku




Diskusná téma: Vlkodlaci existuju

vlkodlak-vlk

anonymné dievča | 26.05.2017

Ľudia, ja si myslím, no aspoň dúfam, že vlkodlak je obyčajný človek, ktorý má iba nejaké vlastnosti obyčajného vlka a za úplku sa premení na vlka. Obyčajného vlka. Milujem zvieratá, prírodu a hlavne vlkov a psov lebo mi príde, že sa s nimi v niektorých veciach stotožňujem. Často sa chodím prechádzať do lesa. Zabehať si a prečistiť si hlavu. Teraz tu nehovorím, že sa mením na vlkodlaka :D. To určite nie, aspoň dúfam. Akože mne by nevadilo kebyže som vlkodlak, ale keby že mám byť vlkodlak tak taký akého som ho tu popisovala. Neverím na žiadne dvojmetrové čudá. Možno je to práve tým že sa takej možnosti bojím.

Je tu ešte niekto ?

Confused buddy | 24.09.2016

Potrbujem pomoc .... som zmätený natolko ze som začal hladať pomoc na internete . V poslednom čase prežívam divné veci .... Všetko to začalo ked som mal 14 vstal som asi tak o druhej rano aby som siel na wc .... pri ceste späť do postele som si všimol že mi svietia oči .... ako nejakej mačke ...(v izbe bola úplna tma ).... v tom období som večšinu času prespal . Až kým neprišiel sen ..... rútil som sa vysokou rýchlosťou na jedno miesto ... bol to dom za footballovým ihriskom .. zo sna som sa prebudil ako by ma niekdo polial vodou .... o týžden Tam našli mrtve telo bezdomovca ...( viem že v tejto časti to znie ako pekná blbosť ale ja nechcem aby ste mi uverili chcem pomoc tých čo tomu veria ).... ale potom to všetko prestalo ... až donedavna ... smeroval som do školy ked som sa zapozeral na mesiac ... mal som pritom nejaký divný uspokojúci pocit ... stál som tak asi 20 min .... a pri každom pohlade na mesiac som mal niečo ako zachvat ... moje ruku začali šklbať .... ako by som v jeden moment mal napnuté všetky svaly v tele ... ( btw ..do školy chodím o šiestej dochádzam autobusom 50 km ) ...asi tak pred týždnom alebo dvoma ... isiel predomnou asi tak 7 m kamarát ... mal na sebe slúchadlá .... a pri pohlade na mesiac som ho mal chuť zabiť ... už som sa začal rozbiehať .. ale potom som sa ovladol .
Teras sa snažim vyhýbať mesiacu najviac ako to ide
Potrebujem vašu pomoc ... poradte mi ... so vlkodlak ? Psychopat ? Alebo je to iba moja fantázia ... bol by som rad ak by bola
Nechcem nikomu ublížit .
Kontaktujte ma na janoo.cibula@gmail.com

PRAVDA

JAN | 02.02.2016

kebi ze egzistovali nepisali i na internete mna ties fascinuju vlki a rad chodim do lesa no veril som ze sa moze stat vlodlakom aj teras verim no ale kebi dakto zvas bol vlkodlak ale ine ozvite sa na facebook mam jano niekim milovanim tak budem cakat a mozete aj tu napisat to je jedno

vlk

simona | 05.03.2015

ja by som strasne rada chcela vedet kto tam dal ze je vlk ...!!!! za 1. nemoze to byt pravda za 2. keby bola tak by sa s tym nechvalil ja to tu pozeram pretoze ma vlci a ine stvorenia podobajúcemu sa vlku ma fascinuju .

jeblo vam

jardax | 19.10.2014

vam to už fakt všetkym jebe to čo tu čítam je na smiech,do piči chojte sa dať radšej liečiť vi primitiva a par z vás aj na doučovanie zo sloviny

PREMENA

ZNALEC VLKOV | 27.08.2014

Všade sa píše že vlkolak je človek premenený na vlka ale to nieje vždy pravda! Je známe že vlkolak môže byt uš tak stvorený nemenia je cez deň vlkolak aj cez noc vlkolak a takéto tipy vlkolakov sa vedia ovládať ale samozrejme že niesu taký priateľskí aby prišli kvam a vi by ste ich mohli pohladkať tak to by som vám ani neradil

Ten komentár čo napísal ten VLK nieje určite pravda vlkodlak nemôže byt a keby bol nevedel by o tom je to iba niake 10ročne decko čo ma velku prectavivost!

A áno je známe že v stredoveku boli vlkolaci ale nikto nevie či ešte vihinuli keď sa ani presne neviem či naozaj vtedy boli! boli ste tam?vydeli ste ich tam? nie to by ste museli mať aj 500rokov!

no bože

mino | 14.06.2014

to si vazne myslite ze priroda tozariadila tak aby vyzerali ako zvierata? su to normalny ludia so zvysenou vydrzou a silou nic viac premeny su len pri zvysenej agresivite a uplnku nic viac su to ludia s vlastnostami a prednostami vlka

warewolf

vlkodlak | 01.04.2014

ja som si mysle tiez ze vlkodlaci neegzistuju ale mylil som sa ked som raz v noci isiel po ceste videl som vlese niečo sa pohybovat myslel som ze sa mi to len zda ale bol to čisti fakt videl som vlkodlaka bezal velmi rychlo a bol vysoky asi 2 meter mal brucho človeka a mal zarastenu jedu ruku a obe nohy jeho hlava vyzerala ako vlčia no nebola mal veľke drapy a dlhe zuby stal predomnou asi 4 metry jedine čo ma zachranilo bolo auto ktore ho vyplašilo inak by som dnes toto nepisal.

Re:warewolf

Nikto | 03.11.2020

Pozri na YouTube Dogman Encounters - Víc Cundiff. Ak vies anglicky...

Pravda

Nepodstatné | 27.03.2014

Videla som čo som videla, a viem že sú ..kebyže sa mi to nestane tak tomu ťažko uverím ale stalo sa. Každý uverí až keď uvidí, a kto to zažije na vlastnej koži. Takže polovica kt. to prečíta môže a nemusí uveriť ;) nemám za potrebu aby ste tomu verili, ale viem že to tam vonku existuje.

1 | 2 | 3 >>

Pridať nový príspevok