Veľky Kýr 2012

19.11.2013 17:51

 

Dátum: 19.11.2013 17:41
Deň: začiatkom mesiaca
Mesiac: Jún
Rok: 2012
Čas pozorovania. Hodina: 22
Minúta: 00
Miesto pozorovania: Veľký Kýr
GPS súradnice pozorovania (geografická poloha kde bol svedok):  
Uhol pozorovania (90° = kolmo nad hlavou, 0° = v rovine očí): v rovine očí
Dĺžka pozorovania (aspoň približne v minútach): desať sekúnd
Spôsob pozorovania (voľným okom, okuliarmi, ďalekohľadom, kamerou, ...): voľným okom
Počet objektov: jeden
Tvar objektu(ov): kruh
Veľkosť objektu(ov): asi ako slnko
Farba objektu(ov): sýto žltá až oranžová
Zvuk objektu(ov): žiadny
Zápach objektu(ov): žiadny
Spôsob svietenia objektu(ov) (bez svetla, stále svetlo, blikanie, ...): stále svetlo
Spôsob letu objektu(ov) (nehybný, rovnomerný, priamočiari, manévrujúci, ...): rovnomerný
Rýchlosť letu objektu(ov) (môže sa porovnať s niečím známym, lietadlo či iné): zhruba ako lietadlo
Výška letu objektu(ov): cca 300 m nad zemou
Smer letu objektu(ov) (odkiaľ a kam objekt letel, podľa svetových strán): z juhu na sever
Spôsob objavenia objektu(ov) (ako sa pozorovanie začalo): zbadal som ho pri pohybe
Spôsob zmiznutia objektu(ov) (ako a prečo sa pozorovanie skončilo): stratil sa za kopcom
Správanie sa zvierat v okolí: žiadne neboli
Ďalší svedkovia (počet, mená, vek, kontakty, ...): boli, asi desať, moji susedia a rodina

 

Dobrý deň,

 
chcel by som si vypýtať Váš názor na nasledujúcu udalosť, ktorá sa mi prihodila. 
 
Stalo sa to asi v júni minulého roka, medzi Novými Zámkami a Nitrou. Nejak som sa touto príhodou veľmi nezaoberal, ale cez víkend som videl dokument o udalosti v Tunguzke, kde bol natočený rovnaký objekt ako som videl ja, tak mi to nedalo a musím Vám napísať.
 
Mohlo byť asi 22.00, kedy som sa vracal domov s mamou. Po príchode domov sme ešte nachvíľu zašli do záhrady, nakoľko sme museli odstaviť vodu, ktorá natekala do malého jazierka. To, čo sme však vtedy zbadali nás úplne vyviedlo z miery. Neviem to presne odhadnúť, ale asi 100 - 200 metrov nad zemou letel vodorovne objekt kruhového tvaru, sýtožltej farby. Ak si tak spomeniem, pripomína mi slnko. Bol som taký ohromený, že som zabudol aj na mobil vo vačku, že by som to celé odkameroval. Objekt neletel veľmi rýchlo, ale ani pomaly, takou priemernou rýchlosťou. - normalnou rychlostou, neviem to presne odhadnut mozno 200 km/h, neviem...
- observacia trvala ai 10 sekund az potom nezmizol za obzorom a dalej sme ho nevideli, sused mi dokonca vravel, ze to videl chvilocku pred tym ako sme to spozorovali mi
- let vyzeral nasledovne: predstavte si objekt ako slnko a ten sa vodorovne pohybuje nad zemou, normalnou rychlostou, nic viac
- nebola za nim ziadna ciara ani nic ine, ziadny zvuk to nevydavalo
- ja som to videl prvykrat, ale mam mi vravela, ze to uz raz videla
Nevydávalo to žiadny zvuk. Videli to aj susedia aj viacerí obyvatelia z dediny.
 
V podstate som sa celou touto udalosťou nejak nezaoberal, len cez víkend som videl dokument o meteorite v Tunguzke. Tam nejaký ruský vedec nafilmoval neznámy letiaci objekt nad tajgou. Neviem či ste ten dokument videl, ale ten objekt bol presne to isté, čo je nasnímané v dokumente a letelo to presne rovnakým spôosobom. Len tam to je nakamerované cez deň a má to bielu alebo takú bledožltú farbu.
 
Neviem či máte s niečím podobným skúsenosti, chcel by som sa len opýtať čo by to mohlo byť.
 

Dotazník UFO klubu Zlín o pozorování neznámého létajícího objektu /UFO/.

------------------------------------------------------------------------------------

              Datum a čas pozorování: začiatok júla 2012, asi 22.00

 

 

              Místo pozorování/Město a pak přesná lokalizace/: kataster obce Veľký Kýr (okres Nové Zámky), západná časť

 

 

              Tvar předmětu (ů): kruh

 

 

              Počet předmětu (ů): jeden

 

 

              Barva/y/ předmětu(ů): sýta žltá, vydával jasné svetlo

 

 

              Úhel pozorování /nad hlavou 90° v rovině očí 0°/: takmer v rovine očí

 

 

              Velikost předmětu /srovnejte např. s měsícem nebo dlaní/: asi ako mesiac

 

 

              Směr letu předmětu dle světových stran /odkud a kam/: z juhu na sever

 

 

              Způsob objevení předmětu: prelietal priemernou rýchlosťou, možno o niečo rýchlejšie ako lietadlo

 

 

              Způsob zmizení předmětu: zmizol z dohladu

 

 

              Způsob pozorování /dalekohled, pouhým okem, kamera atp./: okom

 

 

              Výška letu předmětu /odhadem/: asi 200 metrov

 

 

              Délka letu/pozorování/: asi 10 sekúnd

 

 

              Způsob pohybu předmětu/přímý, kličkování, kyvadlovitý atp/: priamy

 

 

              Zvuky předmětu: žiadne

 

 

              Počasí v době pozorování: jasno, hviezdnatá obloha

 

 

              Vaše pocity při pozorování: bol som prekvapený a ohromený tým čo vidím

 

 

              Jiné doprovodné jevy: žiadne

 

 

              Počet svědků, /ženy a děti do 15 let zvlášť/: 3, všetko nad 40 rokov

 

 

              Popište, prosím, přesně, jak k celé události došlo. Pokud zvládnete, připojte náčrtek pro lepší představu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mohlo byť asi 22.00, kedy som sa vracal domov s mamou. Po príchode domov sme ešte nachvíľu zašli do záhrady, nakoľko sme museli odstaviť vodu, ktorá natekala do malého jazierka. To, čo sme však vtedy zbadali nás úplne vyviedlo z miery. Neviem to presne odhadnúť, ale asi 100 - 200 metrov nad zemou vodorovne letel objekt kruhového tvaru, sýtožltej farby. Ak si tak spomeniem, pripomína mi slnko. Bol som taký ohromený, že som zabudol aj na mobil vo vačku, že by som to celé odkameroval. Objekt neletel veľmi rýchlo, ale ani pomaly, takou priemernou rýchlosťou. Nevydávalo to žiadny zvuk.

 

V podstate som sa celou touto udalosťou nejak nezaoberal, len cez víkend som videl dokument o meteorite v Tunguzke. Tam nejaký ruský vedec nafilmoval neznámy letiaci objekt nad tajgou. Neviem či ste ten dokument videl, ale ten objekt bol presne to isté, čo je nasnímané v dokumente a letelo to presne rovnakým spôosobom. Len tam to je nakamerované cez deň a má to bielu alebo takú bledožltú farbu.


 

 

Diskusná téma: Veľky Kýr 2012

Presné určenie, že konkrétne o ktorý dokumentárny film išlo.

Kybernaut | 20.11.2013

V televíznom programe neviem nájsť nič, čo cez víkend vysielali o Tunguske. Mohol by svedok presne určiť, že o ktorý dokumentárny film sa jednalo.

Pridať nový príspevok