Veľké Trakamy

02.11.2013 17:36

Datum upřesnění: 2009-2011

Upřesnění času: 22:00-23:00

Doba pozorování: 20

Místo upřesnění: Veke Trakamy Kolonia SR

Směr pozorování: SV

Směr letu - odkud:
Směr letu - kam:

Výška min.: 50
Výška max.: 70

Tvar: koule/kruh

Počet objektů: 1

Barva: zlta podobala sa na mesiac v spne

Velikost:

Zvuky: ANO

Pohyb:  nehybný

Objevil: byl již na obloze

Zmizel: ukončením pozorování

Způsob pozorování: pouhým okem

Počasí: jasno bezvetrie

Pocity: strach a vzrušeni

Celkem svědků: 2

Svědci muži: 1

Svědci ženy: 1

Svědci děti: 0

Popis: Pri ceste peso domov zo susednej obce ma zaujal zlastny zvuk a velmi jasne svetlo mesiac bol v splne tak som ten jas prikladal tomu a zvuk som prikladal nejakemu blizko prelitajucemu lietadlu ale ked som uz dorazil domu a vchadzal cez chodbu do izbi zvuk neustal tak som sa pozrel cez okno co to sposobuje samozrejme som sa zameral na cestu ci tam nie je nejaky stroj ale vsade bolo ducho prazdno potom som sa pozrel na oblohu a videl mesiac vsplne povod zuvuku som si stale nevedel vysetlit no po cvili som zbadal druhy mesiac v splne vravim si ako to ze su dve mesiace az po chvili pozorovania som si uvedomil ze ten zvuk pochadza s tejto druhej zltej gule ktora sa podobala na mesiac v splne hned som utekal do izbi zobudit mamu aby sa isla na to pozriet prv sy myslala ze si znej chcem vystrelit ale napokon som ju presvedcil chvilu sme to pozorovali spolu a potom isli do izbi odvtedy sme uz otom nikdy nehovorili

Diskusná téma: Veľké Trakamy

Nie je možné preveriť

Hextall | 04.11.2013

Mal som v pláne zistiť, v akej fáze bol Mesiac v čase pozorovania, ale dotyčný pán mi v mailovej komunikácii nevedel upresniť dátum, takže sa ďalej asi nepohneme. Podľa môjho názoru sa však jedná o dosť pochybné hlásenie. Pozorovať objekt o veľkosti Mesiaca v splne a potom len tak odísť do izby, to teda nie je prirodzená reakcia v takom momente.

Pridať nový príspevok