UFO leto 2003 alebo 2004-objekt podniku Duslo Šaľa,

28.12.2013 17:44


Datum upřesnění: leto 2003 alebo 2004

Upřesnění času: letny mesiac, rok 2003 alebo 2004 na nocnej zmene (medzi 22.00 a 6.00)

Doba pozorování: 1-2 minuty

Místo upřesnění: objekt podniku Duslo Šaľa, SR

Směr pozorování:

Směr letu - odkud:
Směr letu - kam:

Výška min.:
Výška max.:

Tvar: jiný

Počet objektů: 1

Barva: biele (ako hviezdy)

Velikost: velmi velky objekt, cca 10x velkost mesiaca, ak nie viac

Zvuky: NE

Pohyb:  jiný

Objevil: byl již na obloze

Zmizel: odletem

Způsob pozorování: pouhým okem

Počasí: bezoblacno, slaby vietor

Pocity: strach

Celkem svědků: 0

Svědci muži:

Svědci ženy:

Svědci děti:

Popis: Pocas mojho kratkeho zamestania medzi ukoncenim studia na strednej skoly a nastupom na vysoku (obdobie od 02/2003 do 09/2004) som pracoval v podniku Duslo a.s. Šaľa (južné Slovensko). Pozorovanie bolo v lete, takze to mohlo byt v rozmedzi juna az septembra, neviem presne ci to bol rok 2003 alebo 2004. Pocas nocnej zmeny som si bol zapalit na streche objektu v ktorom som pracoval. Na oblohe som videl samozrejme kopec hviezd. Uputalo ma zvlastne suhvezdie - bolo v tvare presneho obdlznika a malo velky rozmer - porovnatelne s cca velkym vozom. Stalo staticky na oblohe. Zrazu sa pohlo a behom 1 az 2 sekund sa stratilo z oblohy. Dostal som strach, pretoze ak by islo o lietadlo, bol by to iba maly bod na oblohe, ale tu islo o objekt obrovskych romerov. Navyse som si nevedel vysvetlit tu rychlost. Lietadlu trva aj par minut kym prejde celym horizontom, tento objekt vsak preletel horizont v sekunde. Zial nemal som moznost urobit nejaky zaznam. Prikladam nakres. Neviem uz aka bola orientacia svetovych stran a ani trajektoria - objekt bol velmi rychly.

 

 

Diskusná téma: UFO leto 2003 alebo 2004-objekt podniku Duslo Šaľa,

Binárny kód.

Kybernaut | 18.01.2014

Zoskupenie tých bielych bodiek mi pripomína binárnu sústavu núl a jednotiek. Je ten obrázok nakreslený presne tak ako to naozaj bolo?

Re:Binárny kód.

Michal | 23.10.2018

Nie, obrazok je len hruby nacrt objektu...

Pridať nový príspevok