UFO, které viselo nad autem, děsilo matku a syna

11.03.2013 09:55

ilustrativní foto (pozorování ze 14. listopadu 2008, fotbalový stadion Stephenville, Texas)

 

Jistá žena se synem z Texasu pro NUFORC (Mezinárodní centrum pro hlášení UFO) vyplnila hlášení, ve kterém popisovala „světle šedavou loď ve tvaru osmiúhelníku“, která se pohybovala přímo nad jejich sportovním teréňákem, když jeli po dálnici 36 blízko města Cameron. NUFORC tuto výpověď uveřejnilo ve své měsíční zprávě. Incident se odehrál ve 23:30, 30.12. 2012.

Z výpovědi matky

Předem musím uvést, že jsem jaksi nervózní, když mám vysvětlovat něco takovéto povahy.“ Oznámila žena. „Nikdy, ani za milión let, bych si nepředstavila, že zažiji takovouto možnou realitu. Minulou noc jsem jela se synem po dálnici 36 do domu mé matky v Coppers Cove, v Texasu. Z dálky jsme si všimli velmi jasného, blikajícího světla. Nejprve jsem si myslela, že by to mohlo být letadlo, helikoptéra nebo signální věž s neobvykle jasným světlem. Náhle se ale objekt pohnul a přeletěl přímo nad naše auto. Začali jsme to pozorovat a prostě to náhle bylo nad námi, přímo nad autem. Existuje jen málo slov, jak vyjádřit obrovský a vyloženě neskutečně vypadající objekt. Byl ve tvaru osmiúhelníku s blikajícími světly po všech stranách. Vypadalo to jako celá budova plující oblohou. Je velmi těžké popsat strukturu tohoto objektu. Byl to šok, dostala jsem strach, protože byl hrozně blízko.“

Žena šlápla na pedál, aby velkou rychlostí objektu ujela. „Když jsem objekt zahlédla poprvé, byl asi 400 metrů nad námi, dost blízko, abych si uvědomovala jeho ohromnou velikost, mělo to betonově šedivou barvu. Můj syn vytáhl foťák a natáčel to. Vypadalo to tak, že se to vzdalovalo dost daleko od nás, přinejmenším několik kilometrů.“

Z výpovědi syna

Je mi 17 let a žiji v Houstonu. Na UFO jsem nikdy nevěřil, až do té minulé noci. V 19:30 jsme s mámou odjeli z Houstnu a jeli jsme na ranč dědečka a babičky v Coppers Cove v Texasu. Asi ve 23 hodin, 30. prosince jsme viděli v dálce pulzující, jasné světlo. Světlo blikalo asi ve vteřinových intervalech. Všiml jsem si, že vypadá nějak divně, ačkoli na tu vzdálenost bylo těžké nazvat to něčím jiným než letadlem. Tak jsem si toho přestal všímat a hleděl jsem po krajině. Náhle jsem vykřikl a díval se střešním oknem. To, co jsem viděl, vypadalo úplně jinak, jako nic, co jsem předtím viděl, kromě filmů. Pětistranná loď visela téměř nad naším autem. Objekt byl asi 600 metrů nad našimi hlavami. Blikalo to jako stroboskop, takže objekt byl viditelný jen když bliknul. Objekt byl vespod šedý a v každém rohu měl světlo. Objekt nebyl nijak plochý, vypadal jako nějaký hotel ve vzduchu. Nad tou velikostí nám padala sanice údivem. Jakmile se objekt pohnul a nebyl již nad střechou našeho auta, popadl jsem matčin telefon a doplazil jsem se dozadu v autě a začal ho natáčet. V tom okamžiku se zdálo, jako by urazil obrovskou vzdálenost. Vezměte také v úvahu, že za námi jelo přinejmenším dalších 4-5 aut. Byla to dálnice 36 za městem Cameron.“

Svědek měl výrazné problémy pochopit to, co viděl: „Dodnes nemohu uvěřit, co jsem to vlastně viděl. Způsob, jakým se to pohybovalo, byl zcela jiný, než cokoli jsem viděl předtím. Nevydávalo to žádný zvuk, nezanechávalo po sobě žádnou stopu po palivu, bylo to nějaké velmi divně tvarované letadlo v nízké výšce. Ještě jednou, nikdy jsem nevěřil v mimozemskou technologii UFO.“

Fotografie objektu nebyly moc dobré a tak nebyly přiloženy k článku, alespoň podle NUFORC, jejího ředitele Petera Davenporta.

Cameron je město v okrese Milam, Texas, s populací 5 770 obyvatel. Texas má v současné době zvýšenou pozornost vzhledem k UFO, s vysokým počtem pozorování UFO z národního hlediska. Texas má 38 hlášení v MUFON za prosinec 2012 – čtvrtý nejvyšší počet hlášení, zatímco s nejvyšším počtem hlášení vede Kalifornie – 75 hlášení.

 

Roger Marsh, UFOdigest, 15.1. 2013

https://www.ufodigest.com/article/ufo-hovers-over-suv-scares-mother-son

 preklad, Karel Rašín

Diskusná téma: UFO, které viselo nad autem, děsilo matku a syna

salomon speedcross 3 cs soldes https://www.ld6.net/

RonaldLync | 22.10.2014


Pridať nový príspevok