UFO.2007.06.16.SK.XX - ?

30.11.2013 16:25

17.06.2007 sme obdržali e-mail s takýmto textom :

 Dobrý deň. Včera večer asi okolo 10:30,som bola von s kamarátkami. Išli sme okolo potoka a vtedy som si to všimla. bolo to ako 8-10 svietiacich oblakov a vytvárali na oblohe veľké kruho, pohybovalo sa to. Potom to zmizlo a zase sa objavilo pred nami...akoby nás to naháňalo alebo chcelo niekam viest. Najprv sme si mysleli či niekde nieje diskoteka, tak sme sa išli pozrieť ku baru nad ktorým to približne svietilo. Šli sme stále bližšie k baru ale ono to stále bolo pred nami. V ten večer sme nič nepili, neberieme drogy ani nefajčíme. Nešlo nám to do hlavy a vtedy sme sa začali báť. všetky oblaky stali len TO sa točilo. Bolo to naozaj veľké a bolo to blízko. Rozmýšľali sme čo to môže byt a naozaj sme sa báli. Ja som mala taký strach že som sa radšej ani nepozerala hore. Mysleli sme či to nieje UFO alebo duchovia či nekrúžia nad nejakým domom. Ale stále to išlo pred nami. Keď sme to predbehli, zmizlo to a začalo to ísť rýchlo za nami, proste prenasledovalo nás to. Začali sme utekať a už viacej sme sa za nás nepozerali ,začali sme sa modliť. išli ma odprevadiť domov, viac som to nevidela odkedy som vošla do domu. nemáme žiaden záznam, môj telefón v tme nerobí dobre fotky a kamoška mala vybitý telefón ako naschvál. Bola by som rada ak by ste to odôvodnili, aspoň nejaké špekulácie. Naozaj si nevymýšľam. Možno to bol len taký pocit že to ide za nami ktovie, ale prosím napíšte mi na to niečo.

Vaša Mojo

Veľmi zaujímavo ste to opísali, ak to nebola laserová schou z diskotéky, čo popierate mohlo sa naozaj jednať o mimozemský objekt. Neviem si totiž predstaviť ako by sa pozemský objekt zahalil do mračna, a podobné pozorovania nie sú až také zvláštne takže by sa mohlo jednať o tzv. demonštračný let. Všetko nasvedčuje, že ste videli niečo, čo by vo vás malo vyvodiť potrebu zamyslieť sa nad postojom k týmto otázkam a strach nieje potrebný. Ale môžete sa vyjadriť aj vy čitateľ – čitateľka napríklad cestou diskusie alebo priamo na náš e-mail.

 

Zdroj - https://www.aufob.org/articles.php?article_id=18