UFO.2003.10.12.SK - Hlohovec

30.11.2013 16:34

13.10.2003 sme obdržali e-mail s takýmto textom :
 
                        Dobrý deň,

Včera niečo po jedenastej som pozoroval zvláštny objekt letiaci vodorovne po oblohe, nakoniec som si vzal fotoaparát a odfotil to, pristroj je Nikon coolpix 2000, bol použitý opticky trojnásobný zoom. Keď som preniesol fotografiu do počítača, bol som veľmi prekvapený tým, čo som videl...
Posielam vám zábery na ktorých je objekt osvetlený slnkom, polo-osvetlený a aj v tieni. Čas vyhotovenia snímku je čas kedy som objekt fotil...
Lokácia Hlohovec, Závalie, fotene z piateho poschodia..

Richard B.
    
Zdroj : https://www.aufob.org/articles.php?article_id=18

 

Diskusná téma: UFO.2003.10.12.SK - Hlohovec

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok