UFO.2003.03.29. SK – Bratislava – Slavín

30.11.2013 16:38

10.06.2003 sme obdržali e-mail s takýmto textom :
 
Zdravim UFO klub,

v  prílohe  vám  posielam  dve  zaujímavé fotky. Bol by som veľmi rád, ak by prešli nejakým odborným rozborom, z ktorého by sa dalo zistiť niečo bližšie o objektoch na nich. Fotky  boli urobene v Bratislave na Slavíne 29.3.2003 fotoaparátom Canon Powershot A10 a vyhlasujem, že som ich nijak neupravoval ani iným
spôsobom do nich nezasahoval. Pri  fotení som nevidel žiadne objekty a nepočul žiadne zvuky a čo som vlastne odfotil som zistil až po príchode domov pri
následnom prezeraní v počítači. Závadu  na fotoaparáte vylučujem, takisto ako znečistenie čočky (v tom momente som robil viac fotiek a na ostatných nič podobné
nieje). Nie som veľký odborník vo fotení a preto by ma zaujímal váš názor na tieto dve fotky.Už teraz sa teším na vašu odpoveď.

Giger¨
 

Diskusná téma: UFO.2003.03.29. SK – Bratislava – Slavín

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok