Pozorování UFO Ostrava – Hrabová

26.05.2012 18:29

Ondra procházka

Přináším Vám zajímavé pozorování z Ostravy …

“Podíval jsem se na nebe a viděl jsem objekt, který letěl směrem ze sídliště do pole, byl vysoko asi jen 20-30 metrů nad zemí, odhadem, ale byl opravdu blízko. Plul ve vzduchu stálou rychlostí, ve stejné výšce a pravidelně blikal. Rozžínal se a zhasínal, rozžínání mělo žluto-červeno-oranžovou barvu. Objekt nevydával žádný zvuk, všude bylo naprosté ticho a bezvětří.”

 

_______________________

Datum pozorování: 13. 5. 12

Čas začátku a ukončení pozorování:  00:04 – 00:06

Délka pozorování: 2 min.

Místo pozorování (město, oblast): Ostrava – Hrabová, u sídliště Dubina

Tvar objektu: kulatý tvar (koule)

Počet objektů: 1

Barvy objektu: žlutá- oranžová- červená

Blikání objektu: v pravidelném intervalu co 1 sekundu

Odhad velikosti objektu: 50-100 cm

Výška (ve, které se objekt nacházel): 20 – 30m

Jak se objekt objevil: již byl na obloze, když jsem se na oblohu podíval

Jak objekt zmizel: odeplul dál do pole a přestal blikat, poté jsem jej již neviděl

Způsob pozorování (Oko, dalekohled): pouhým okem

Počasí v době pozorování: polojasné

Počet svědků + jejich věk a pohlaví: já + žena (20let)

Popis:

Šel jsem s přítelkyní z Tesca v Ostravě – Hrabové, bylo pár minut po půlnoci. Jdeme po chodníku, který se táhne okolo cesty pro auta, a po levé ruce jsme měli pole – je to mimo sídliště Dubina. Podíval jsem se na nebe a viděl jsem objekt, který letěl směrem ze sídliště do pole, byl vysoko asi jen 20-30 metrů nad zemí, odhadem, ale byl opravdu blízko. Plul ve vzduchu stálou rychlostí, ve stejné výšce a pravidelně blikal. Rozžínal se a zhasínal, rozžínání mělo žluto-červeno-oranžovou barvu. Objekt nevydával žádný zvuk, všude bylo naprosté ticho a bezvětří. Od té doby co jsem objekt zahlédl, jsem jej pozoroval až do doby, kdy se ode mě vzdálil dost daleko do pole a poté zhasl – a byl konec. Bohužel nemám žádný záznam. Vše se odehrálo v 00.04-00:06 hodin 13. května 2012.

Nákres:

 

Diskusná téma: Pozorování UFO Ostrava – Hrabová

New Balance France https://www.j-peto.com/

RonaldLync | 22.10.2014


Pridať nový príspevok