Hľadáme svedkov podobných pozorovaní

16.12.2013 16:03

Kedysi dávno asi pred 20. rokmi bol som večer na okne a predo mnou sa z ničoho nič zjavila ako slnko dožlta žeravá guľa vo veľkosti futbalovej lopty .. potom ako sa zjavila akoby plávala vo vzduchu dva metre doľava v mojom pohľade a ako sa zjavila, tak sa aj stratila .. jednoducho zmizla .. aj som myslel či to nebol guľový blesk .. ale ten by sa "správal" asi trošku inak a druhý krát v SNV (niekedy okolo roka 1996)  som večer pozeral televízor, bolo leto .. balkónové dvere otvorené, no a z ničoho nič zrazu vplávala červená guľa (o veľkosti asi ako tenisová loptička) do vnútra .. lemovala priľahlú stenu k balkónovým dverám, takže žiadny laser a pod. to nemohlo byť .. z von myslím teda .. kopírovala závesy, záclony, kvety .. nábytok a zastala v mojom zornom poli nad TV .. priznám sa mal som zvláštne pocity .. a tak som išiel zobudiť ex .. ale nič tam nebolo keď sme spolu prišli .. pozerali sme aj na balkóne .. ale keď ex
  odišla si ľahnúť do spálne a ja som si sadol do kresla, zrazu na tom istom mieste nad TV sa zjavila, len tak akoby ma trošku pozorovala .. a tak ako prišla kopírovaním vyletela cez balkón do nebies .. až o dva roky sme sa v práci rozprávali na takúto tému a kolegom som toto vyrozprával, a kolegyňa mi povedala, že aj jej v tom čase asi pred dvomi rokmi suseda presne toto isté opísala a že jej neverila, že si myslela či jej nebodaj nehrabká .. ale teraz že už verí .. s jej susedou sme sa nikdy nestretli a ani sme sa nepoznali a ani sme na jednom sídlisku nebývali .. takže dosť zvláštne .. ale ako som toto všetko povedal tak sa mi to už nestalo zatiaľ .. mal som naozaj zvláštny pocit .. doposiaľ to nechápem čo to mohlo byť ale určite existuje niečo medzi nebom a Zemou .. niečo neidentifikovateľné .. .. neviem čo to všetko malo znamenať .. neviem nič .. ale určite malo to nejaký význam..

Diskusná téma: Hľadáme svedkov podobných pozorovan

zerava gula

Miňa | 18.09.2017

Mala som vtedy 9 rokov boli sme na pohrebeobloha bola jasna po pohrebe som sa sla hrat na luku a videla som oranzovu gulu ktora mohla byt tak v polovici oblohy bolo to velmi zvlastne chvilu bola na jednom mieste no asi po5 minutach sa pomali vznasala k slnku a akoby sa snim spojila tento zazitok si neviem do teraz nijak vysvetlit od vtedy uz preslo 26 rokov

žeravá gula

roman | 08.01.2016

Dobrý večer,teraz dávali v televízore o ufo,jedná sa o tom čo som videl v rokoch 1990-1993,neviem už uviesť presný rok viem že to bolo na mikuláša 6 decembra,vykúkal som z okna kedy bude chodiť mikuláš,vonku bola zima ale bez snehu,bol večer okolo 20.00hod,bolo po správach,vonku na ceste nastalo svetlo rýchlo sme vybehli von a vo výške asi 20 metrov medzi domami bola žiarivá gula s ktorej stekalo žiarivé teplo ako keby ste zapálili niečo s umelej hmoty.točilo sa to okolo vlastnéj osi chvílku to stálo a potom to nabralo takú neuveritelnú rýchlosť a odletelo to preč,je záhadné na tom to že to do ničoho nenabúralo ked to bolo tak nízko,videla to aj moja mama.Od vtedy som o tom nikomu nepovedal.

Re:žeravá gula

roman | 08.01.2016

chcel so len ešte dodať tá gula bola priemer cca 50cm

žeravá guľa

Ľudmila | 20.11.2015

Dňa 16.11.2015 o cca 18 hod. moja mama pozrela von oknom z obývačky nášho domu a uvidela na oblohe žeravú nepravidelnú guľu, vybehli sme von, obrovská guľa letela ponad našu dedinu od juhu na sever, let bol pravidelný a bez zvuku, strašne som sa bála, moja mama je veľmi rozvážny človek a strach nepociťovala, ale vyslovila vetu, že počas svojho života - má 70. rokov nič podobné nevidela. Lampión šťastia vylučujeme. Bola by som rada, ak by sa niekto ozval, kto v daný čas videl tento úkaz. Žijeme na západnom Slovensku

salomon trail https://noahfoto.com

RonaldLync | 22.10.2014


Ziariva gula nad VT

Paly | 16.12.2013

Asi pred rokom fajcil moj dlhorocny kamatat a spoluziak na balkone svojho bytu v centre mesta. Bolo po burke a prestalo prsat. Obloha bola zatiahnuta. V tom zazrel kutikom oka letiet asi 200 - 300 m nad zemou pomaly a plynule prelietavat ziarivu gulu zltej farby podobnej slnku. Sledoval ju az kym nezasla za vyssie budovy. Rovnaky objekt v tom case zazrela aj moja mama ked vesala na balkone saty. Byva nedaleko spominaneho kamarata. Ale nevenovala tomu velku pozornost pretoze na ufo a podobne veci neveri.

Re:Ziariva gula nad VT

paly | 16.12.2013

Kamarat opakovane odmieta ze by slo o lapas stastia, lietadlo, vrtulnik ci nebodaj druzicu. Gula nevydavala ziaden zvuk. Letela cca na urovni pahorku za mestom na ktorom je vystavane sidlisko. Bolo to v noci okolo 22hod.

Re:Re:Ziariva gula nad VT

gallaa | 19.12.2013

mozes poprosit kamarata aby vyplnil dotaznik? https://www.savpj.org/formular/

Re:Ziarive gule Poltarom

scarry97 | 17.12.2013

Stalo sa to asi pred 2,5 rokom ked som cakal zenin prichod s obchodu.Bolo to viac ako cudne chvilu som stal na balkone ked som sa otocil smerom ku obchodu Billa ked som v asi v rovnakom mieste uvidel dve zlte pri sebe letiace gule ..ostal som ako obareny ale nevahal som a utekal som po fotoaparat ale ako naschval bol vybyty tak som utekal spet na balkon v tom som zazrel zenu na ktoru som zakrical aby sa tie kukla na oblohu a povedala mi co to podla nej je..Gule boli vo vyske asi 50 az 100 metrou tipujem proste to bolo velmi nizko na to aby to boli lampiony cinske ci ako sa to vola a velmi jasne ziarily na pohlad boli od seba asi 10m ako preleteli po nad cinziak som utekal dole do suterenu ku zene a ta vybehla ties von aby sa pozrela na to ties a povedala ze nikdy nic podobne nevidela ako aj ja.Dlho som nad tym rozmyslal co to mohlo byt lebo ako to preletelo po nad bytovku sa to uplne ksebe priblizilo a letelo to prisebe az sa mi zdalo ze to bolo spojene .Na zaver chcem este napisat ze gule nemenili smer ani vysku akurat intenzitu ziarili raz menej raz viac .Gule boli zlto -oranzove

UFO

andy | 16.12.2013

asi pred 17 rokmi sa bratranec so strykom a cca 100 ludmi stali svedkami jasne ziariaceho ukazu. stalo sa to na rybach na priehrade Horne oresany pri Trnave . zjavil sa velky ziariaci objekt ktory sa priblizoval k priehrade cca 100 m nad hradzou zasavil svietilo to tam niekolko minut zrazu sa to pomalyy zacalo zdvihat a v okamihu to zmizlo.

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok