Bratislava - Ružinov 10.1.2014

13.02.2014 18:02

Dátum pozorovania *10.1.2014

Čas pozorovania *21:30

Miesto pozorovania *

Bratislava - Ružinov

 

GPS súradnice pozorovania
 (geografická poloha kde bol svedok)

 

Uhol pozorovania *- v rovine oci s piateho poschodia
 (90' - nad hlavou, 0' - v rovine očí)

 

Dĺžka pozorovania (minút) *-15 minut

 

Spôsob pozorovania *volnym okom
(voľným okom, okuliarmi, ďalekohľadom, kamerou, ...)

 

Počet objektov *1

 

Tvar objektu  ( obdlznik

 

Veľkosť objektu(ov) *prirovnajte napr. k Mesiacu

 

Farba objektu(ov) *bola tma

 

Zvuk objektu(ov)   ziaden -

 

Zápach objektu(ov) *

 

Spôsob svietenia objektu(ov) *  oranzové velke svetlo
 (bez svetla, stále svetlo, blikanie, ...)

 

Spôsob letu objektu(ov) * pomaly to plachtilo dookola kostola akoby nieco kontrolovalo alebo hladalo
 (nehybný, rovnomerný, priamočiari, manévrujúci, ...)

 

Rýchlosť letu objektu(ov) *pomaly sa to akoby vznasalo
 (môže sa porovnať s niečím známym, lietadlo či iné)

 

Výška letu objektu(ov) *asi 30 m

 

Smer letu objektu(ov) *lietal na juznej strane az kym nezmizol z dohladu
 (odkiaľ a kam objekt letel, podľa svetových strán)

 

Spôsob objavenia objektu(ov) *kyvala som dcere cez okno ked na mna nieco velke a oranzove z dialky silno zasvietilo
 (ako sa pozorovanie začalo)

 

Spôsob zmiznutia objektu(ov) *pozorovala som ho asi 15 minut kym sa nestratil v tme
 (ako a prečo sa pozorovanie skončilo)

 

Počasie, teplota vzduchu chladno- asi 6 – 8 stupnov obloha jasna

 

Správanie sa zvierat v okolí je tu hluk velkomesta

 

Ďalší svedkovia : sama
(počet, mená, vek, kontakty, ...)

 

Fotografia, nákres, ... 6x foto

 

Video
(url adresa napr. z youtube, vimeo, ...)

 

Ďalší súbor(y)
(url adresa napr. z www.ulozisko.sk, www.ulozto.sk, www.edisk.sk ...)

 

Popis celého pozorovania * (priebeh a zmeny pozorovania, vaše pocity, dojmy, ...)dcera bola na navsteve tak som jej chcela zakyvat z okna a pozriem sa aj na oblohu co je vidiet ake hviezdy ked od kostola na mna nieco velke a oranzove zasvietilo samozrejme ze som to necakala ale som sa hned stiahla do izby lebo bolo chladno a to svetlo ma zaskocilo - ked som zacala hladat fotaky ze to cvaknem zistila som ze jeden sa za chvilu vybije a nemala som ich vobec nastavene lebo som davno nic nefotila –  ten objekt stale pomaly kruzil akoby okolo kostola – mohol byt aj v Petrzalke tak som to chcela zachytit co to je ale niekedy v tme sa tazko urcuje ako daleko je ten objekt a ako vyzera – viackrat to mojim smerom zasvietilo ale nevedela som to vystihnut – este raz som to videla z okna 13.1.2014 tiez asi 10 minut na juznej strane a odvtedy nic.
 

 

 

Diskusná téma: Bratislava - Ružinov 10.1.2014

Ani na lampión to nevyzerá.

Kybernaut | 14.02.2014

Lietadlá som na internetovej webovej stránke https://www.flightradar24.com nevedel preveriť, lebo v databáze preletov nebol starší dátum od 16.1.2014. Podľa popisu to ale asi aj tak nebolo lietadlo. Aj družicu môžeme vylúčiť. Fotky sú dosť nekvalitné, lebo počas fotenia s dlhším expozičným časom sa s fotografickým prístrojom pohlo.

Pridať nový príspevok