Bratislava 21.7.2013

07.09.2013 14:01

Boli sme ten vikend na chalupe a 21.7. t.j. v nedelu ked sme sa vracali zastavili sme sa vecer u syna a zdrzali sme sa do 23 hod. sedeli sme pod altankom vonku na dvore bolo teplo a dusno ked zrazu ja som zbadala to svetlo - velke nechutne oranzovo cervene svetlo - az som stuhla neverila som ze ho vidim najprv som myslela ze nebudem nikomu nic hovorit ale videli na mne ze nieco sa deje a ked to aj vsetci ostatni z
badali nebolo im vsetko jedno - letelo sice pomaly ale ze su tam rodinne domy nedalo sa to dobre nafotit ja som nemala nic po ruke a jedine syn to stihol cvaknut ale nic moc- preto posielam len jedno foto : bolo to 21.7.2013 v nedelu o 22.12 hod. letelo to od vychodu na zapad nehlucne pomaly silno to svietilo ako dve velke svetla vedla seba - mala som pocit akoby to bol obdlznik oranzovo cerveny ktoremu svietia dve velke biele svetla vedla seba a bol aj velmi jasny mesiac takze sa nedalo dobre fotit - neviem ci nebol aj v splne. Samozrejme ze sme to videli styria.

 

Diskusná téma: Bratislava 21.7.2013

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok