+48° 30' 7.89", +17° 31' 54.16"

15.12.2013 22:23

Dobrý deň , neviem na koho sa mám s touto otázkou obrátiť , možno je to len jednoduchý fyzikálny jav , ktorý si nedokážem vysvetliť a rád by som vedel odpoveď . Dnes som bol s priateľkou na prechádzke , pri vode aj so psami . Asi po 20 minutách prechádzania sme sa postavili na vyvýšené miesto , kde sme sa dotkli rukami a vtedy sa nám obom v miestach dotyku začalo mravenčenie , priatelka si najprv myslela že mám v rukáve mobil a vybruje a ja som myslel že má niečo na ruke . Potom sme sa pustili išli sme o pár metrov dalej od toho miesta pretože sme boli kúsok od elektrickej rozvodne, myslel som , že by to mohli byť z toho .Chytili sme sa a nič , Dalej sme sa prechádzali a keď sme sa pustili a znovu chytili tak to začalo znovu takto to trvalo ešte ďalších 20 metrov prechádzania neustáleho dotýkania a púšťania svojich rúk . Vedeli by ste mi to nejako vysvetliť ? Alebo poznáte niekoho ? Ďakujem za skorú odpoveď .

Diskusná téma: +48° 30' 7.89", +17° 31' 54.16"

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok