01/10/1 - 2010-12-24 Nitra

12.01.2013 18:05
Čas pozorovania: 19:?
Miesto pozorovania: Nitra
GPS súradnice pozorovania:  
Uhol pozorovania: 0
Dĺžka pozorovania (minút): 2
Spôsob pozorovania:  
Počet objektov: 1
Tvar objektu(ov): kruh?
Veľkosť objektu(ov):  
Farba objektu(ov): červená z diaľky
Zvuk objektu(ov): nijaký
Zápach objektu(ov):  
Spôsob svietenia objektu(ov):  
Spôsob letu objektu(ov):  
Rýchlosť letu objektu(ov):  
Výška letu objektu(ov):  
Smer letu objektu(ov):  
Spôsob objavenia objektu(ov):  
Spôsob zmiznutia objektu(ov):  
Počasie, teplota vzduchu: zamračené, pršalo
Správanie sa zvierat v okolí:  
Ďalší svedkovia:  
Fotografia, nákres, ...
Hlásenie neobsahuje fotografiu
Video
Hlásenie neobsahuje video
Ďalší súbor(y)
Hlásenie neobsahuje ďalšie súbory
Popis celého pozorovania
Takže šla som po 19stej večer na balkón v Nitre pozrieť von a videla som svetlo červené, ako keď vidíte svetlicu, aj som si myslela, že je to ona, avšak pohybovala sa ďalej pomaly a vôbec nezhasla, preto som zavolala deti a aj manžela, ktorý ten objekt odfotil, foto posielam, pozorovanie bolo cca 2minuty, potom svetlo zmizlo a za pár sekúnd sa znovu zjavilo, ale už len ako malinké, akoby sa rýchlo objekt zdialil, potom celkom zmizol, vonku pršalo a bolo zamračené, presne 24. decembra..môžete mi vysvetliť, čo to bolo?????

 

Diskusná téma: 2010-12-24 Nitra

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok