05/10/1 - 2010-03-? Bratislava

12.01.2013 19:01
Dátum pozorovania: 2010-03-?
Čas pozorovania: 17:?
Miesto pozorovania: bratislava
GPS súradnice pozorovania:  
Uhol pozorovania: 0
Dĺžka pozorovania (minút): 2
Spôsob pozorovania:  
Počet objektov: 1
Tvar objektu(ov): gulaty silne biele svetlo
Veľkosť objektu(ov):  
Farba objektu(ov): silne biele svetlo
Zvuk objektu(ov): ziaden
Zápach objektu(ov):  
Spôsob svietenia objektu(ov):  
Spôsob letu objektu(ov):  
Rýchlosť letu objektu(ov):  
Výška letu objektu(ov):  
Smer letu objektu(ov):  
Spôsob objavenia objektu(ov):  
Spôsob zmiznutia objektu(ov):  
Počasie, teplota vzduchu:  
Správanie sa zvierat v okolí:  
Ďalší svedkovia:  
Fotografia, nákres, ...
Hlásenie neobsahuje fotografiu
Video
Hlásenie neobsahuje video
Ďalší súbor(y)
Hlásenie neobsahuje ďalšie súbory
Popis celého pozorovania
v ten den som sa intenzivne venoval ufo o 17tej som si bol zapalit do kuchyne ked sa mi zazdalo akoby z modrej oblohy na mna nieco bliklo ale nic som nevidel po case som sa zase pozrel a z mraku mi spravily svoju tvar jak sa zacal rozpadat vybehlo silne biele svetlo a schovalo sa za dalsie mraky od vtedy mavam s nimi castejsie zazitky ako zasvietia ked su tu ja viem znie to smiesne ale je to tak oko neni....

 

Diskusná téma: 2010-03-? Bratislava

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok