2007.07.21.SK. – Komárno

30.11.2013 17:00
21.07.2007 sme obdržali e-mail s takýmto textom :
 
Dobrý, posielam vám jednu fotku, na fotke je UFO a nieje naňho zblížené, je na ľavej strane kúsok nad anténou, vytvorte si názor aký len chcete, pamätám si že keď som si tú budovu fotil nič tam nebolo, žiadne lietadlo, proste nič.
Bývam v Smoleniciach a 2 krát som pozoroval niečo nad Bolerázom, asi o 20tej hodine, obloha bola čistá, hľadal som aspoň jeden oblak, zrazu som ho našiel, ale ten oblak bol čudný, zrazu sa ako keby začal ku mne približovať, ako keby sa zväčšoval, potom sa zas vrátil a pohyboval sa do strán, zrazu sa ten oblak rozdvojil, zas sa to na oblohe kimácalo a zasa sa to rozdvojilo ako keby sa delili bunky, potom to ako keby z oblohy vyprchalo a stratilo sa to, pozoroval som to minulé leto
Luky.
 

Diskusná téma: 2007.07.21.SK. – Komárno

Holub.

Kybernaut | 16.02.2014

Ja som ten objekt identifikoval ako vtáka, konkrétne holuba.

Pridať nový príspevok