01/13/2

14.04.2013 08:51

                 

Možný únos do UFO

____________________________________________________________________________

1. Pozoroval (a) ste niekedy Vy alebo niekto z Vašej rodiny neidentifikovateľný letiaci objekt, teda UFO? Ak áno, prosíme o krátky popis celej udalosti a okolností, za ktorých k pozorovaniu došlo:

S kamarátom sme boli na balkone asi okolo 3 hodiny v noci a videli sme na par sekund ako niečo jasne zasvietilo a potom poaly zhasínalo.. U neho na dvore sme predtým niečo počuli v záhrade ako sa hýbe tak sme sa tam pozerali čo to je vtedy ten objekt jasne zasvietil akoby niejaký lúč svetla na nás a ked sme sa kukli nato tak v záhrade niečo zašuchotalo dosť silne...Ja osobne si myslim že sa niečo z tej záhrady niečo chcelo nepozorovane dostať preč ale kedže sme boli na tom balkone tak to potrebovalo niejak upútať našu pozornosť a preto to svetlo.

2. Máte z detstva alebo z dospelosti zážitok, kedy ste si nepamätal (a) na nejaký časový úsek? Stalo sa Vám niekedy, že čas akoby poskočil o niekoľko desiatok minút či hodín a nie ste schopní si vybaviť,
      čo sa s Vami v tú dobu dialo?

Myslím že som raz šiel pešo z Pliešoviec domov do Sási to je asi 2,5 km vzdialenosť. Normálne to trvá zhruba 15 minút ale vtedy my to trvalo asi 1-2 hodiny..

3. Našiel (a) ste na svojom tele niekedy nejaké jazvy alebo poranenia, ktorých pôvod ste si nedokázal (a) vysvetliť?
   
Mám na pravej nohe dole niečo ako trojuholnikovú jazvu ktorú som si istý že som si nespravil sám ani som si ju nemal ako spravit lebo na spravenie takej jazvy bi iste bolelo to by som si pametal.. Ja som ju len jedného dňa našiel na nohe keď som sa sprchoval.

4. Mal (a) ste niekedy po prebudení pocit znehybnenie?

Ano, vtedy som bol akoby ochromený poˇľad my automaticky smeroval k oknu predomnov a za oknom bola prikrčena bitosť s úzkym telom , rukamy a nohamy ale s abnormalne velkov hlavov. podobalo sa to na ten tip mimozemšťana ktorého prezívajú na internete gray.. S tým tipom mimozemštana mávam aj už od dectva opakovaný sen.

5. Mal (a) ste niekedy čudný, niekoľkosekundové pocit nevysvetliteľného premiestnenie na miesta, ktoré sa Vám nepodarilo určiť? Prosíme popíšte:
 

To som asi nemal ale keď privriem oči niekedy vidim zujímavé veci.Niekedy vidiím sám seba akoby som stál sám za sebou.niekedy vidím dokonale proporcie ludí zvierat alebo mimozemsťanov, akoby som si ich premietal pohlad z boku z predu odspodu z vrchu proste akoby som si spravil 3D model v hlave v misli alebo kde.Niekedy vidim veci ktore sa o par sekúnd splnia a pod.
 

6. Prebudil (a) ste sa niekedy na inom mieste, ako ste zaspával (a), bez toho aby ste vedel (a), ako ste sa tam dostal (a)?

Niekedy mám taký pocit ale asi to je len pocit neviem .

7. Zistil (a) ste niekedy po prebudení, že ste neúplne alebo zle oblečený (a), hoci pred zaspaním bolo všetko v poriadku? Prosíme o uvedenie detailov:

Ja spávam holý len v tričku cez zimne obdobie. Nepametám si žeby sa niečo také somnov udialo.

8. Mal (a) ste nejaké znepokojujúce a realistické sny v detstve? Ak áno uveďte ich:

Od dectva sa my sníva ako som v škole a tam je pod zemov šatna na prezliekanie keď tam ale vojdem je iná ako ju zo skoly poznám je znej akoby bludisko zo stien z mrežamy tak tam len sedím a počujem čudne zvuky v tedy tam nabehne niejake špeciálne komando ktoré má namierené zbraňe na niečo ucupené v kúte. Ked sa lepšie pozriem do kúta je tak schúlený mimozemšťan vtedy sa mu pozriem do tváre a očí . Nič nepočujem no cítim ako my vravý prosímťa pomôž my.. Stále to opakuje a ja mu neviem ako pomôcť tak sa razplačem .. Vtedy sa zo sna zobudím a plačem.

9. Zdajú sa Vám sny o pobyte v nemocnici, o tom, že ležíte na stole, o lekárskych vyšetreniach?

Niekedy ale málokedy.

10. Zdajú sa Vám sny o divných postavách, zbadal (a) ste niekedy podivnú bytosť tesne po prebudení alebo pri inej príležitosti?
    
Pár krát sa my to stalo že som po prebudení videl veci zo sna.

11. Zdajú sa Vám niekedy sny o UFO? Prosíme o popis:
   
O UFO ani nie možno sem tam. Viacej sa my sníva o tom že viem akoby lietat či poskakovať do velkých vzdialeností.

12. Mal (a) ste niekedy sny (alebo priame zážitky) o podivnom svetle v byte, svetelných efektoch či svetelné guľu v miestnosti a pod? Uveďte:

Na niečo také si nespomýnam ale to nevilučujem . Ja si totiž vela snov nepametam po prebudeni alen viem ci sa my snívalo nieco pekné alebo zlé.

13. Mávate niekedy pocit, alebo sa Vám vo sne zdá, že lietate? Ak áno, opíšte to:

  Ano často v snoch lietm albo poskakujem . Sú to priemne sny lebo som v nich iný ako ostatný ludia mam tam nadpozemskú silu.

14. Ak ste žena, pociťovala ste niekedy príznaky tehotenstva, ale tie náhle a bez zjavnej príčiny zmizli? Uveďte prosím okolnosti:
   


15. Mávate niekedy nevysvetliteľné obavy z určitých prostredia - ako napríklad z niektorých miestností v dome, otvorených polí, alebo aj jazdy po ceste?

Ano mávam pocit že ma niekto sleduje a to je jedno kde. V aute sa my často hlava krúti.


16. Mal (a) ste niekedy pocit, že sa nachádzate mimo svoje telo, alebo ste mal (a) iné mimotělní zážitky? Opíšte ich:
   
Ano niekedy vidím sám seba z vrchu.

17. Prežil (a) ste niekedy tzv klinickú smrť? Za akých okolností?

Nie.

18. Bol (a) ste niekedy uvedený (a) do stavu zmeneného vedomia, napríklad pomocou hypnózy, holotropního dýchanie, halucinogénnych látok či iným spôsobom?
   
Asi nie ale keď niekedy akoby vidím zavretými očamy tak dýcham velmy pomali.Ale cez to čo robým cítim nieco akoby v žalúdku tak musím prestať.

19. Zdá sa Vám často vo sne o zosnulých príbuzných či známych, alebo že Vás (aj za bdelého stavu) navštevujú duchovia? Popíšte prosím podrobnejšie:

S kamarátmy sa my sníva často ale aj s duchmi sa my často sníva.

20. Ste veriaci? Mal (a) ste niekedy náboženské vízie? Môžete ich opísať?
 

Som katolík krstený ale mam vlastnú vieru ktorú som si vybudoval ja . je to viera dobra a liečenia pomocov motlidieb.. A som si istý že to funguje.

21. Ľutujeme, ale aj táto otázka je nutná: Bol (a) ste niekedy vyšetrovaný (a) pre psychiatrické alebo psychologické poruchy? Beriete v tejto súvislosti nejaké lieky?

Pred asi 2-3 rokmy som začal odpadúvať a mal predifarktové stavy tak ma poslali doktory k psychyatrovy ..Užívam niejaké lieky ale nemám pocit že by niejak extra pomáhali lebo aj tak vydim mimozemsťanov duchov a aury ludí.

22. Vyvolávajú vo Vás správy o UFO nejaké silnejšie emócie (nepokoj, rozrušenie, strach a pod)?

Strach lebo neviem čo somnou chcú.
      
23. Mávate niekedy neodbytný pocit, že ste niekým pozorovaný (a) alebo že cítite niečiu blízkosť?
   
Ano čstokrát. Hlavne keď som niekde sám . Okolo mňa sa dejú už od malička čudné veci a preto mam strach nčo som vlastne zač.

24. Stáva sa Vám niekedy, že cítite zápach alebo vôňu (doma, v miestnosti či vonku), ktorej zdroj sa Vám nepodarilo odhaliť?

Ano občas sa to stáva.Večsinov to doprevádza ten pocit že ma niekto sleduje alebo že je niekde velmy blízko mňa.

25. Majú nezvyčajné skúsenosti alebo zážitky aj niektorí členovia Vašej rodiny? Popíšte:
   
Moja mama videla ducha jej otca ako sa s ňou prišiel rozlúčit po jeho smrti.. Otec je pilčík a jedneho dna mu pri pílení stromu vraj začala čudne vrčať píla tak ju vybral zo stromu a otocil sa za ňou že ju pozrie a opravý .. Presne keď sa otocčil tak ten strom čo pílil padol na miesto kde by stál keby ho tá píla neupozornila..Prišiel z roboty a povedal že už verý v Boha a tak začal chodiť do kostola. Inak sa u nás často rozbíjajú predmety a voda sa z času načas sama pustí tiecť.

26. Uveďte, prosím, akékoľvek ďalšie údaje, ktoré považujete za dôležité a mohli by podľa Vášho názoru súvisieť s týmto fenoménom.
      
Ja som čudný podľa mňa a neviem čo mám ešte dodať, v mojom živote sa skrátka dejú čudné veci a mysllím si že mojov úlohov v tomto živote je usporiadať veci tak ako majú biť. Niekedy nenávydím že som len chudobný chlap lebo nemôžem ovplivniť hladomor ludstva ani ludské vnímanie života ako samého. Dal som si do života misiu spraviť tento svet lepším ale myslím si že zliham .. Logicky je to tak jednoduche ale prakticky je to ťažšie akoby sa zdalo..
 

 

Diskusná téma: 1.

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok