02/13/2

14.04.2013 09:03

Srdečně vás zdravím a mám na vás jeden dotaz.Nevím zda by mě ho někdo dokázal vůbec zodpovědět ale možná vy mě to trochu přiblížíte.
Od malička mě lákal vesmír a nevynechala jsem žádný článek o mimozemšťanech.O těch spoustu detailech se nebudu rozepisovat a tak jdu k věci.
Před asi třemi lety jsem ráno vstala a na ruce jsem měla takový znak.Nic mě nebolelo,vypadalo to jako vypálené bodově vedle sebe.Vydrželo mi to asi 3měsíce na ruce.V bytě jsem byla sama,byt zamčený ve druhém patře.
Zranit jsem se neměla o co,nekouřím ani nic neberu.Neměla jsem ráno žádný negativní pocit strachu ale připadala jsem si divně označkovaná.Měla jsem odjíždět na týden do Chorvatska a trochu se styděla za takovou malbu na ruce.Známí nad tím kroutili hlavou a já,co si neumím vysvětlit už dál neřeším,i když bych ráda věděla o co může jít.Možná bylo dobře že jsem o ničem nevěla,pravda je někdy tak nepříjemná,že by  člověk dostal pořádný strach.Vždycky jsem vysílala nahoru jen myšlenku:vy víte že jsem strašpytel,jestli mě něco chcete říct,udělejte to prosí formou snu.No,sny mívám opravdu prazvláštní,mimozemské,ale jsou fajn a poučné.
Tak vás teda moc prosím,zda vás něco při tom znaku napadne a jestli může něco vyjadřovat,třeba podobně jako runy,nebo písmeno nějaké civilizace. Nevím jestli  nebude obrázek stáhnutý moc velký,snad si s tím poradíte.
 

Diskusná téma: 002

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok