Odpovedal Vám predseda Projektu Záře p. Pavel Miškovský..

17.12.2013 20:18

A je tu ďalší večer, kde sa môžete pýtať na všetko čo Vás zaujíma 15.12.2013 o 20.00 Vám na Vaše otázky tentokrát bude odpovedať predseda Projektu Záře pán Pavel Miškovský. https://www.projektzare.cz/ Moderovať diskusiu bude tajomník SAVPJ Miloš Frtús..

 
Dobry vecer netrpezlivo cakame na Pavla Miskovskeho ktory je predstedom projektu Zare a samozrejme ochotne zodpovie vase otazky...
Mozete klast otazky budu tu zodpovedane.


 
 
Dobrý večer, děkuji za přivítání, jsem tady naštěstí na čas

 
 
 
Za slovensky ufoklub sa pytam co noveho na ceskej ufo scene?
Páči sa mi to · · · Sledovať príspevok · 15 December o 19:56
 
 
Jen do něj, nešetřete ho, pořádně na tělo!

 
 
Poznáte knihy od Joaquim Fernandes a Fina d' Armada The Fátima Trilogy?
Páči sa mi to · · · Sledovať príspevok · 15 December o 20:18

 


 
 
Otázka z mailu od Kristiána: Disponovalo kedysi(v dávnych dobách) ľudstvo vyspelými technologiami? A ak áno skade ich nabrali?
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 20:04

 

 
 
Otazka z emailu
Je pravdepodobne ze nastal "bod zlomu" ak ide o informacie okolo mimozemskeho zivota? Chcu vlady postupne odtajnovat inteligentny zivot vo vesmire?
Páči sa mi to · · · Sledovať príspevok · 15 December o 20:32

 

 
 
 
 
Je moznost v SR studovat Ufologiu a ak ano,tak kde?
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 19:58
 
 
Je tu niekto nie stejto zeme?

 

 
 
Otazka z internetu
Bulharsko a mimozemska navsteva je toto mozne?
https://alien-ufo-research.com/news/2013/grey-alien-picture-bulgaria.php

 

 
 

 

 
 
Co poviete na toto video podla mna je to asi najlepsie spraveny podvrh aky som videl

 

 
 
 
Fotografia používateľa Zdenko Bednarcik.

 

 
 
Dobrý večer. Dnes som na TV History pozerala dokument o Veľkej marťanskej vojne, ktorá sa konala v Európe cca v roku 1913 - ... Vypadalo to ako na fronte počas prvej svetovej vojny, akurát na ľudí útočili obrovské stroje, ktoré sem posielali mimozemšťania, aby ľudí zabíjali. Videli ste to niekto? A čo si o tom myslíte. Podvrh, či utajovaná pravda?
Páči sa mi to · · · Sledovať príspevok · 15 December o 20:44
  •  
  • Používateľovi Milan Banáš sa to páči.
  • Pavel Miškovský Napadá mě snad jen odkaz sem https://cs.wikipedia.org/wiki/Válka_světů
    cs.wikipedia.org
    Válka světů je vědeckofantastickýrománHerberta George Wellse z roku 1898, jenž p...Zobraziť viac
  • Savpj Miloš Frtús MOj nazor je ze vsetko tu uz raz bolo
  • Milan Banáš Je možnosť zámeny z diskutovanou Bitvou o LA... známou to udalosťou z USA... ale tu išlo skôr o rozhlasovú hru od Wellsa ktorá spôsobila v Európe toho času skutočnú davovú psychózu...
  • Pavel Miškovský Sofie, už jsem Vám našel podrobnosti na ČSFD: "HISTORY uvádí Velkou marťanskou válku 1913 - 1917 inspirovanou slavnou rozhlasovou adaptací románu H.G. Wellse Válka světů od Orsona Wellese z roku 1938. Tento speciální dvouhodinový pořad je kombinací dramatu a dokumentu využívající působivou paralelu s první světovou válkou, spojuje sci-fi s reálnými fakty, aby odhalil hrůzy války z počátku 20. století. Film se snaží ukázat, jak by tehdejší lidé asi vnímali novou válečnou techniku. Vypráví příběh katastrofálních událostí z let 1913 - 1917, kdy lidstvo čelilo nepřátelské mimozemské invazi. Tento unikátní pohled na válku z fiktivního úhlu založený na skutečných událostech zvaný Velká marťanská válka 1913 - 1917 kombinuje dobové archivní nahrávky se zvláštními efekty a vytváří záznam 'mimozemské invaze', ve kterém herci představují historiky a veterány vyprávějící o tomto konfliktu."
  • Savpj Miloš Frtús Bola to fascinujuca psychologicka studia v tom case
  • Sofia Mrazova ďakujem všetkým, aj mne pripadal tento dokument viac menej ako fikcia, pozerala som ho len odbiehaním z kuchyne , no v závere dokumentu účastníci vojny - teraz už v pokročilom veku ukazovali úlomky, artefakty z týchto robotov, preto som bola na pochybách

 

 
 
vyskytli sa v cr aj pripady mrzacenia dobytka?
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 20:56

 

 
 
Otazka z internetu
Je projekt zare nejak sledovany tajnou sluzbou?
Zobraziť preklad
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 20:48

 

 
 
Otazka od Dariusa: Někteří záhadologové během svých výzkumů narazí na občas záhady (nebo jejich řešení), u kterých mají pochybnost, zda je lidstvo zralé na to, aby se o nich něco dozvědělo a nepublikují o nich. Stalo se vám to už někdy?
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 20:09

 

 
 
Otazka z internetu
Co si o tom pan Miskovsky mysli a ci je to pravdepodobne?
https://slovak.ruvr.ru/2013_12_05/Egyptska-vestkyna-v-roku-2014-sa-mapa-sveta-zmeni/

 

 
 
otázka z mailu: Čo viete o prípade záhadného zmiznutia pána Františka Šolína v roku 1868 a jeho záhadného objavenia sa po 18 rokoch v roku 1886.
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 21:19
 
 
Milí příznivci záhad, děkuji vám všem za účast a otázky, bohužel budu muset běžet. Pokud budete mít jakékoli dotazy, pište mi na miskovsky@projektzare.cz
Zobraziť preklad
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 21:27

 

 
 
Ukoncujeme dnesne otazky a odpovede dobru noc a pekne sny
Pripadne dalsie otazky pokojne piste nadalej budu zodpovedane
Páči sa mi to · · · Nesledovať príspevok · 15 December o 21:32

 

 

 

 

Diskusná téma: Odpovedal Vám predseda Projektu Záře p. Pavel Miškovský..

...

Sergej Makarov | 30.12.2013

Boli v Bratislave zaznamenane nejake paranormalne veci?
hladal som ale moc toho som nenasiel...

Pridať nový príspevok