14.2.2014

16.02.2014 14:07

 

 

 

143

Dátum a čas pridania:

2014-02-14 23:16:07

Dátum pozorovania:

2014-01-?

Čas pozorovania:

23:?

Miesto pozorovania:

v mojej izbe

GPS súradnice pozorovania:

 

Uhol pozorovania:

90

Dĺžka pozorovania (minút):

60

Spôsob pozorovania:

...

Počet objektov:

4

Tvar objektu(ov):

...

Veľkosť objektu(ov):

...

Farba objektu(ov):

...

Zvuk objektu(ov):

...

Zápach objektu(ov):

...

Spôsob svietenia objektu(ov):

...

Spôsob letu objektu(ov):

...

Rýchlosť letu objektu(ov):

...

Výška letu objektu(ov):

...

Smer letu objektu(ov):

...

Spôsob objavenia objektu(ov):

...

Spôsob zmiznutia objektu(ov):

...

Počasie, teplota vzduchu:

 

Správanie sa zvierat v okolí:

 

Ďalší svedkovia:

 

Fotografia, nákres, ...

Hlásenie neobsahuje fotografiu

Video

Hlásenie neobsahuje video

Ďalší súbor(y)

Hlásenie neobsahuje ďalšie súbory

Popis celého pozorovania
Bol som kontaktovany mimozemstanmi. Dialo sa to neviem to presne popisat, ale asi najlepsie to vystihuje- iny stav vedomia. 4 alebo 5 greys, mali greys, ono to trvalo ten kontakt uz dlhsie, lebo som si vsimol, ze sa urcite veci opakovali, ktore ked som si dal do suvisu som zistil, ze su neni nahodne. Vysvetlim: vzdy tesne pred zaspanim, ked prechadzam zo stavu vedomia do stavu spanku, ale niesom este v spanku ma kontaktovali a aj pokracuju v tom. Toto trvalo asi 2 mesiace. zaspim, resp. stratim vedomie a v tu ranu prislo nejake znamenie /to ze ide o znamenie som zistil az neskor/. Inak som maval pocit, ze vtedy niekto aj je v mojej blizkosti, na co som sa vzdy pravidelne zlakol a potom spaval so zeznutym svetlo. Toto pokracovalo asi 2 mesiace. Potom- v januari 2014 - po takychto "natahovackach" som pochopil, ze je to znamenie. Znamenie, ze je nadviazany kontakt. a to telepaticky, alebo mentalny. Takze jedneho dna som si povedal, ok, idem spolupracovat, a som zvedavy, lebo mozno mi to da nieco. Takze to skratim: skopirujem to z facebooku, lebo to dlho trva, a pisal som to urc. osobam: Rasti Slav Skrobak to nebol sen lol ved som vsetko vnimal normalne pocul generatory take pulzujuci zvuk idem robit potom ti to napisem inakto malo akoby etapy alebo jak to mam nazvat a predtym vsetkym uplne na zaciatku ten zvuk mam take dojem, ze to je automaticke proste akoby prejdem z vedomia do REM tak to zachyti potom som citil akoby luc alebo co to bolo no a na konci som necitil telo jak keby "pripraveny " na transport alebo co no a potom ma chytila panika to bolo zo sekundy na sekundu mal som pocit, ze su okolo mna nebol som v izbe neviem kde co je zarazaujuce nevidel som ziadne zariadenie, ziadne postavy, nic este som sa cudoval, a pytal, preco nik so mnou nekomunikuje no a na konci ked bola ta panika tak som si to jasne uvedomoval, a zacal som normalne rozpravat ze na tomto sme sa nedohodli ze s unosom ani so ziadnym pokusom nesuhlasim a potom som zacal kontrolovat rukami okolie a nahmatal som postel cize mam dojem z toho celeho, ze sa im nepodarilo ma uniest jasdne som citil 4 alebo piatich okolo seba akoby som sa vznasal niekde len mi je cudne, ze som nevidel nic ziadne zariadenie, ziadne postavy proste nic len som furt pocul ten zvuk- akoby pulzujuci generator, strasnu silu to maol nikdy som predtym ten zvuk nepocul no a este popri tom vsetkom akoby nejaky naboj v okoli neviem co to bolo teraz to tak narychlo popisujem, bo idem robit inak som nespal oni kontroluju stav tvoho "vnimania" - ked akoby odchadzas uz do spanku, tak zacujes ten zvuk- ktory ti akoby ukazuje alebo kontroluje aby si nepresiel do spanku na zac. som vedel, ze som v izbe ale akoby nado mnou - neviem mozno par kilometrov som pocul ten generator normlane cez to vsetko niekde v dialke taky generetor no a na konci, uz akoby som bol niekde, neviem kde potom ta panika, a busenie srdca, ked ta pozoruju nejake uplne ine enrgie alebo bytosti a vtedy som sa vzoprel lebo som s tym nesuhlasil mam dojem, akoby s tym nepocitali no idem robit Que Hegan tak uz mam nainstalovany novy windovs no pekne to je teda zazitok Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 07:56 popoludní Rasti Slav Skrobak Co si o tom myslis? Que Hegan 2014/01/19 07:56 popoludní Que Hegan no ze je to zaujimave posli ich za mnou ak sa bude dat ktovie co chcu od teba ale podla mna reaguju na tvoje vyzvi ze si asi konecne pochopil ze chcu s tebou komunikovat Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:00 popoludní Rasti Slav Skrobak Len ma to znaky unosu. Resp. som mal dojem, ze im nezalezi na komunikacii Que Hegan 2014/01/19 08:08 popoludní Que Hegan mozno ze je to nejaka cast procesu aby si snimi mohol komunikovat,a le moze to byt aj unos no neviem to posudit Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:10 popoludní Rasti Slav Skrobak hm tak siel som si lihat ak si dobre pamatam ca. o 23:30 a trvalo to do ca. 0:30 no len ja som mal dojem po tom, akoby to trvalo maximalne 15 minut Que Hegan 2014/01/19 08:11 popoludní Que Hegan hmm zaujimave Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:11 popoludní Rasti Slav Skrobak na zaciatku toho /okrem toho zvuku pri okne/ som mal pocit akoby ma skenoval nejaky luc bol som na boku na lavom boku ale mohol to byt aj len luc v mojom mozgu neviem Que Hegan 2014/01/19 08:12 popoludní Que Hegan hmm Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:12 popoludní Rasti Slav Skrobak nechcel som otvarat oci preto neviem, ako to prebiehalo, ale myslim, ze na mentalnej urovni zistil som, ze ten zvuk sa "stara" o to, ze ti oznami, ze telepaticke spojenie je nadviazane no a potom ta udrzuje v hladine medzi vedomim a spankom t.j. ak zaspavam, tak zacujem ten zvuk, ktory ma upozorni, aby som nezaspal takze som bol v tej hladine, ked som normalne pocul zvuky nejakeho generatora s pulzujucim zvukom pocul som ho akoby vo velkej vyske nad sebou a zaroven v mojej hlave zaroven som pocul napr. ked kostol odbijal neviem ci celu hodinu, alebo tristvrte hodinu zretelne som si uvedomoval, ze nespim Que Hegan 2014/01/19 08:17 popoludní Que Hegan hmm pekne Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:17 popoludní Rasti Slav Skrobak oka dalej Que Hegan 2014/01/19 08:18 popoludní Que Hegan ja by som na tvojom mieste v tomto pokracoval, ale to som ja no Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:18 popoludní Rasti Slav Skrobak potom zacalo nieco silniet neviem to popisat asi najvystiznejise "frekvencie" Que Hegan 2014/01/19 08:18 popoludní Que Hegan naznac mozno budem vediet Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:18 popoludní Rasti Slav Skrobak proste nieco silnelo Que Hegan 2014/01/19 08:18 popoludní Que Hegan hmm Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:19 popoludní Rasti Slav Skrobak ja neviem co to bolo, frekvencie alebo intenzita bolo to mysteriozne a stale som si uvedovoval, ze nespim potom este neskor som zacal silnejsie pocut ten generator taky pulzujuci zvuk potom som akoby stracal tarchu tela Que Hegan 2014/01/19 08:20 popoludní Que Hegan no tak to je nejake zariadenie ich Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:20 popoludní Rasti Slav Skrobak cize som nevedel rozlisit kde som fakt som nevedel, ci som v izbe alebo niekde v priestore no a potom som ich citil okolo seba asi 4 alebo 5 Que Hegan 2014/01/19 08:21 popoludní Que Hegan mozno ze si prechadzal medzi dimenziami Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:21 popoludní Rasti Slav Skrobak hm, neviem fakt nikdy som to nezazil pri takom plnom vedomi no a vtedy som zacal zrychlene dychat a strasne mi zacalo bit srdce panika Que Hegan 2014/01/19 08:22 popoludní Que Hegan no a tym si sa prestal kvazi sustredit no Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:22 popoludní Rasti Slav Skrobak len mal som kontrolu nad sebou lebo si pamatam ze som sa snazil ukludnit kontrolovanym dychom teda- nadychy akoby bruchom /hlboky nadych/ a vydych ta panika trosinka opadla a zacal som normalne fyzicky rozpravat: "na tomto sme sa nedohodli" "S unosom a pokusmi nesuhlasim" Que Hegan 2014/01/19 08:24 popoludní Que Hegan jj Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:24 popoludní Rasti Slav Skrobak a stale som ich citil neviem, ci ja som bol u nich, alebo oni pri mne v izbe neviem fakt Que Hegan 2014/01/19 08:25 popoludní Que Hegan hmm Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:25 popoludní Rasti Slav Skrobak len potom som zacal kontrolovat priestor rukami no a nahmatal som postel pod sebou a asi vtedy som ich prestal citit Que Hegan 2014/01/19 08:26 popoludní Que Hegan zaujimave, mozno si bol chvilu u nich a potom u seba Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:26 popoludní Rasti Slav Skrobak fakt neviem ako asi by bolo jednoduche otvorit oci ale ja som nechcel Que Hegan 2014/01/19 08:26 popoludní Que Hegan toz v tom ti nepomozem ja by som otvoril oci Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:26 popoludní Rasti Slav Skrobak mozne je aj to, ze by som videl len svoju izbu Que Hegan 2014/01/19 08:26 popoludní Que Hegan mozno ze ano Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:27 popoludní Rasti Slav Skrobak a je mozne, ze cele to prebiehalo "len" na mentalne urovni Que Hegan 2014/01/19 08:27 popoludní Que Hegan ja som mal tiez to telepaticke spojenie zo zatvorenimi ocami Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:27 popoludní Rasti Slav Skrobak len mam taky dojem, ze je to uplne jedno jaj a este pocas toho procesu som sa pytal, preco nikto so mnou nekomunikuje a zaraza ma, ze som nevidel nic- ziadne zariadenie, ziadne bytosti len jedno som si isty, ze to bolo realne proste zrazu panika boli okolo mna lebo som ich citil a to sa mi nepacilo prave a mal som dojem, ze ich to ani nezaujima Que Hegan 2014/01/19 08:29 popoludní Que Hegan hmm podla mna niekoho hladaju Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:29 popoludní Rasti Slav Skrobak jak to myslis? Que Hegan 2014/01/19 08:29 popoludní Que Hegan toho ,,praveho" pre ich zamery Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:30 popoludní Rasti Slav Skrobak ake zamery? Que Hegan 2014/01/19 08:31 popoludní Que Hegan to presne zatial neviem ale bude to neico velke ked su tu respektive mozno viem vsak ako rasa vymieraju tak hladaju nejaky spravny gen ktory by ich znova vratil ako fungujucu rasu Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:32 popoludní Rasti Slav Skrobak lol si myslis, ze obetujem svoje telo to ze vymieraju je ich problem Que Hegan 2014/01/19 08:32 popoludní Que Hegan vsak ja nehovorim co mas spravit to je moj nazor a sa vsade o tom rozprava Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:33 popoludní Rasti Slav Skrobak ja som im jasne vravel, ze "OK, mozme komunikovat, ale budete so mnou jednat korektne" Que Hegan 2014/01/19 08:33 popoludní Que Hegan no vsade nie ale v roznych clankoch ci filmoch Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:33 popoludní Rasti Slav Skrobak ale nemal som dojem korektneho jednania ma to crty manipulacie - bolo to riadene- proste akoby etapy, alebo postupnost, ked sa ta zmocnia mozno si mysleli, ze maju nado mnou uplnu kontrolu, ale nemali inak pocas toho celeho jak to trvalo som mal akoby vyschnute usta, a akoby znecitlivene telo ale dokazal som si ko myslienkami okontrolovat- teda pohol som ustami, aj prehltol, a dokonca som aj pomrvil prstami. hoci som citil, ze su strpnute akoby Que Hegan 2014/01/19 08:36 popoludní Que Hegan tak to je dobre ze sa ti aspon ciastocne podarilo Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:37 popoludní Rasti Slav Skrobak to bola prva cast potom som sa vzoprel ale mal som paniku co tiez dokazuje, ze boli okolo mna ale zas na 2.strane si myslim, ze keby ma chceli uniest, mozu to spravit aj pocas spanku mojho a ani by som nemusel o tom vediet potom som zazal svetlo pozrel na hodiny a bolo 0:30 cize ubehla hodina hoci ja som mal dojem ze maximalne 15 minut potm som si zas lahol a chcel pokrqcovat zas a za chvilu zas ten uvodny zvuk Que Hegan 2014/01/19 08:42 popoludní Que Hegan jj by sa netrapili aby si to videl Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:42 popoludní Rasti Slav Skrobak no a hned v uvode som este oznamil: "zoberte ma zas na vasu lod, ale len ak nebudu ziadne pokusy" no a ten druhy krat si nepamatam uz nic z toho cize bud som zaspal, alebo mi vymazali pamat neviem fakt len potom som sa druhy krat prebral a boli asi 2 hodiny rano no a potom som sa zobudil az nadranom zas na ten uvodny zvuk Que Hegan 2014/01/19 08:43 popoludní Que Hegan hmm Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:44 popoludní Rasti Slav Skrobak ale vtedy som to uz odmietol a zaspal asi neviem preco ale mam taky dojem ze ten zvuk je automaticky akoby nejaka sonda Que Hegan 2014/01/19 08:44 popoludní Que Hegan to netusim Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:45 popoludní Rasti Slav Skrobak niekde na okne- alebo pred oknom alebo za nemusi byt ani materialna ta sonda len vzdy ked stratim vedomie-cize zaspavam tak sa ozve ten zvuk a ja som potom akoby "nasponovany"- cize viem, ze nemam zaspat uplne a ak sa uz blizim do spanku, zas ma ten zvuk upozorni len nechapem, preco som nevidel nic ziadne tvare, ziadne zariadenie mal som otvorit oci? Que Hegan 2014/01/19 08:48 popoludní Que Hegan to by asi nepomohlo Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:48 popoludní Rasti Slav Skrobak to si myslim aj ja asi sa to odohravalo v inej dimenzii alebo mentalne Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:55 popoludní Rasti Slav Skrobak clovek by si myslel, ze to je ako zly sen Que Hegan 2014/01/19 08:55 popoludní Que Hegan hmm Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 08:56 popoludní Rasti Slav Skrobak co by si ty robil na mojom mieste? Que Hegan 2014/01/19 08:58 popoludní Que Hegan asi sa snazil komunikovat Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 09:06 popoludní Rasti Slav Skrobak myslim, ze ich nezaujima komunikovat, ale len si idu za svojim preto som sa vzoprel nabuduce otvorim oci a bude po unose si myslim Que Hegan 2014/01/19 09:07 popoludní Que Hegan hmm len aby Rasti Slav Skrobak 2014/01/19 09:09 popoludní Rasti Slav Skrobak tak mi potom povedz, preco nepridu sem osobne ale len ako sraci zbabelo unasaju ludi, a posobia na nich aj 3-4-5 mimozemstania to je znak manipulacie Napisal som vam to v prepise, lebo vtedy som to mal cerstve a aj som pisal o tom. Takze jedno teraz mozem povedat, ze viem, co som citil. Bolo to realne a zaroven akoby v nejakej pozmenenej realite.

 

Diskusná téma: 14.2.2014

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok