UFO nad Blatenským jazerom

14.07.2013 10:08

 

V 90-tich rokoch som sa zúčastnil ufologickej konferencie v Budapešti. O čom všetkom tam bola reč už si ani nepamätám, až na jeden prípad. Tento som si zapamätal už aj kvôli tomu, že bolo možné s niektorými účastníkmi prednášok sa aj osobne pozhovárať. Keď si už svoje povedali, tak sa venovali prípadným záujemcom. Bol na to vyhradený priestor, kde sme sa mohli nerušene pozhovárať.

 

Ja som si vybral dvoch policajtov, ktorý na konferenciu prišli kvôli tomu, aby vyrozprávali svoj ufologický zážitok, ktorý zažili pár rokov predtým.

 

Mal som šťastie. O tých policajtov som mal záujem prakticky len ja. Vypadalo to tak, že každý sa im radšej vyhol, veď policajti sa asi nikde na svete netešia obľube. Sme radi, keď s nimi nemusíme viesť nejaký dialóg, obyčajne sa to totiž zvykne končiť pokutou. Na moje veľké potešenie tie predsudky zapracovali aj tu, aj keď tentoraz pokuta nehrozila.

 

Ale ešte predtým, než sa dostaneme k rozhovoru, niečo v krátkosti o tom, čo na ich prednáške odznelo. Nech majú teraz slovo oni:

 

- Tá udalosť sa stala večer v roku 1992 na druhý veľkonočný deň v noci medzi 2:00 a 2:30 hodinou. – hovorí Sz. István.

- Mali sme nočnú hliadku neďaleko obce Szántód v okolí pobrežia Balatonu*. Auto som šoféroval ja, keď som si zrazu všimol, že smerom od Balatonu – pomaly sa vznášajúc, priam plávajúc vo vzduchu – sa objavil nejaký jasný predmet. Na okamžik som zmeravel, lebo niečo podobného som ešte nikdy nevidel; ani som nevedel čo mám urobiť. Náhle som šliapol na brzdu, a zakričal dozadu na kolegov, ktorý sa medzi sebou rozprávali, aby vyskočili z vozidla a pozreli sa čo je to na oblohe.

 

Uplynulo pár sekúnd, a všetci traja preľaknutý a s údivom sme sledovali z okraja cesty bezhlučný jav, ktorý sa len a len približoval.

 

- Mohli sme byť od neho vo vzdialenosti asi 200 metrov, keď sme ho zazreli, potom  preletel skoro nad nami, ale vôbec žiaden zvuk nebolo počuť. Natoľko blízko to bolo k nám a tak pomaly to napredovalo, že pomerne dobre sme to vedeli spozorovať a aj dostatočne dlho. Za to som si istý, resp. sme si istý, že to nemohol byť objekt pozemského pôvodu. Pozemská technika ešte nie je na takejto úrovni. Úplne nehlučne, priam plávajúc vo vzduchu, takéto monštrum, to považujem za vylúčené.

 

- Aj ja som patril medzi tých, ktorí sa len usmievali na takýchto veciach. Áno, áno, dobre, dobre, pekné, pekné, hovor si, ale verím, keď vidím, len takto s úsmevom, nezaoberal som sa s tým, lebo som si povedal, že dokázané to nie je, je to len výmysel. – hovorí T. József, najstarší očitý svedok.  

 

- Teraz sa mi ale zmenil názor. Zľakol som sa, veľmi som sa zľakol, dokonca by som bol najradšej sadol do vozidla a išiel preč. Nohy mi ale zapustili korene do zeme, to, čo som videl, bolo niečo nádherné, niečo prekrásneho, desivé lietajúce teleso s hrôzostrašnými rozmermi.

- Takto vo vzduchu – kedže sme nemali možnosť k čomu to porovnávať – veľmi ťažké bolo presne odhadnúť jeho rozmer, ale čo do veľkosti, by som to najskôr prirovnal k futbalovému ihrisku.

 

- Možno sa teraz pýtate, či sme si to náhodou nepomýlili s niečím, veď v okolí Balatonu nie je ničím nezvyklým vídavať vetrone, helikoptéry, či dokonca aj teplovzdušné balóny. Nie, nemohli sme si to nijako pomýliť, lebo počas 15-tich rokov sme videli toho dosť veľa. Máme dostatok praxe, aby sme si takýto jav nepomýlili s helikoptérou, alebo aj s niečím iným. To, čo sme videli, bolo to fantasticky prekrásné, čarovné, fascinujúce, a pritom z môjho pohľadu aj hrozne strašné.

 

Keď sme sa už trochu ukľudnili, zahlásili sme na ústredňu, že čo sme videli. Kolegovia to spočiatku prijali so značnou nedôverou, ale potom o pár minút potvrdili, že aj hliadka zo susedného okruhu tiež niečo videla, resp. ústredňa z Kaposváru hlásilo silné rušenie vysielania.

 

V podstate toto odznelo na tej prednáške, tie menšie detaily si už nepamätám. Potom nasledovala krátka prestávka, po ktorej zaujal ich miesto už niekto iný s úplne inou témou. Mňa ovšem zaujímala v prvom rade táto, tak som sa odobral za nimi do vedľajšej miestnosti, aby som sa s nimi mohol v kľude porozprávať.

 

Pekne som sa im predstavil a potom som sa ich opýtal, čo ich to tak veľmi zarazilo, keď spozorovali to UFO. Už ani neviem, ktorý z nich sa ako prvý chytil slova, či už ten starší s fúzmi, alebo ten mladší:

 

- Ako letelo to UFO, tak smerom dozadu vystreľovalo akési svetelné lúče. Tie lúče mali rôznu farbu, vypadalo to, ako nejaké svetelné spektrum. Bol to vejár rôznofarebných svetelných paprskov, medzi ktorými boli prázdne medzere. Na tom by ešte nebolo nič také zvláštne, lenže tam boli aj také lúče, ktoré mali farbu, ktorú sme ešte nikdy nevideli. Teraz nechcem povedať to, že to bola farba, ktorá sa bežne nepoužíva, veď zo základných farieb sa dá ktovie koľko farieb vymiešať a sú také, s ktorými sa v praxi len veľmi zriedkakedy stretneme. To, čo sme videli bola úplne novou farbou! A nebola to len jedna farba! Vtedy sme vlastne pochopili, že sú ešte také veci, o ktorých sa nám doteraz ani nesnívalo. Dlho nám to trvalo, kým sme sa s tým nejak zmierili, že sme videli niečo, čo nedokážeme vysvetliť alebo nejak popísať, veď nič tu na zemi takú farbu nemá.

 

- Vysvetlil by som to tak, keby sme dokázali vidieť napríklad farby ultrafialového svetla, tak tie by mohli byť povedzme také. Ale dá sa to aj tak povedať, že taký čiastočne farboslepý, ktorý vidí len žltú a modrú farbu a miesto červenej a zelenej vidí len sivú, tiež si nevie predstaviť tú červenú a zelenú. Keby sa mu ovšem napravil zrak, tak tiež by zrazu videl také farby, ktoré ešte nikdy v živote nevidel.

 

- Vieme o tom hovoriť len medzi sebou. Stačí mi len si pripomenúť, že myslím na ten neznámy lúč, ktorý bol prvý, alebo druhý  sprava a hneď vieme, čo mám na mysli. Ani tú „farbu“, či čo to bolo mi nerobí problém si v duchu vybaviť. Viem si to predstaviť, mám to pred sebou, ako keby som to teraz videl, len nikomu to nedokážem vysvetliť, ako si to má on predstaviť. Vypadá to tak, že to ostane len vecou nás troch, a to možno navždy.

 

Viac sa mi nepodarilo dozvedieť. Či to bolo všetko, alebo ešte mali aj niečo iné, to už neviem. Odvtedy už uplynulo veľa rokov, a ja som sa s nimi už viackrát nestretol.

 

Ja to tiež neviem ako vysvetliť, akým spôsobom mohli vidieť tie „farby“. Veď ľudské oko farby vidí pomocou tzv. farebných receptorov, ktoré má na sietnici oka, a to, akú farbu práve vnímame, závisí od toho, ktorý z receptorov vyšle nervový impulz a aký silný. Aké svetlo to mohlo byť, na ktoré receptory reagovali tak, že vyslali celkom neobyčajný impulz? Taký impulz bežné svetlo, nech má hocijakú vlnovú dĺžku nevie vyprodukovať. Nech urobíme pokus s rôznymi svetelnými lúčmi, či už s viditeľnými, infračervenými, alebo ultrafialovými, nič podobného nevieme dosiahnuť. Aké svetlo oni vlastne videli? Že by existoval zatiaľ neznámy druh svetla, ktoré je iné, ako nám bežne známe elektromagnetické žiarenie? Ktovie. Na túto otázku asi nikdy nedostanem odpoveď.

 

T. József, Sz. István a Sz. József

 

Odkazy na videá:

https://www.youtube.com/watch?v=VD4u1-8bquc&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=NGZbSFwR5OI&feature=related

 

Preklad rozhovorov z videa:

https://rudolfth.rajce.idnes.cz/Rudolf_Th#UFOnadBlatenskymjazerom.jpg

 

Poznámka:

*Balaton = Blatenské jazero

–––––––––––------

Autor: Rudolf Th

 

 

Diskusná téma: UFO nad Blatenským jazerom

Nike Free Run 5.0 Pas Cher https://www.menaftergod.com/

RonaldLync | 22.10.2014


Neznáme farby

Rudolf Th | 15.07.2013

K tým neznámym farbám by som poznamenal, že existuje taký vták (a možno je aj viac druhov), ktorý vidí aj blízke ultrafialové svetlo a to dokonca farebne a pritom ako úplne inú farbu, čiže ako ďalšiu farbu a nie ako takú, ktorá sa dá vymiešať zo známych farieb. Takže je dokázaná možnosť videnia aj ďalších farieb okrem tých, ktoré vidí ľudské oko.

Existuje na to pozemská technika, že ako vyvolať vnímanie doteraz nevnímanej farby?

Asi na takomto princípe to funguje.

Kybernaut | 15.07.2013

Podobenstvo: Predstav si, že v našej realite vieme počítať len do desať, čiže do 10. Vyššie čísla ako 10, ako sú 11, 12, 13, ... a tak ďalej, sú pre nás akože úplne neznáme a nikto z nás o nich nemá ani poňatia, že vôbec existujú. A v iných, vyšších a dokonalejších paralelných svetoch vedia počítať aj do tisíc, že do 1000. A teraz si predstav, že z tej inej dimenzie sem k nám priletí taká raketa, na ktorej je napísané číslo trebárs 473. Tí, čo by videli to číslo 473 napísané na tom ufe, by vedeli, že to je nejaké číslo ale pre nich by bolo úplne neznáme. A teraz si predstav, že nie o číslach je reč ale o farbách. Tak podobne by to asi malo fungovať, že my sme tak viac obmedzenejší, že si nevidíme ani na špičku nosa s porovnaním s tým, čo vidia tie vyspelejšie bytosti z iných dimenzií, lebo oni majú ako keby širší rozhľad, viac možností.

Ono to prišlo z inej dimenzie, preto to malo aj tie iné, pre nás neznáme farby.

Kybernaut | 15.07.2013

Potvrdzujem reálnu existenciu "obce Szántód v okolí pobrežia Balatonu": https://goo.gl/maps/fhmqD. Toto moje potvrdenie zvyšuje dôveryhodnosť tohto pozorovania UFO. Takéto hlásenia a pozorovania príslušníkov polície sú dosť dôveryhodné. Bolo viac svedkov, čo je tiež dobré. Škoda, že k tomu nie je aj nejaká fotografia. Dotyčný páni policajti nezávisle od seba nenakreslili aspoň nejaký obrázok, že ako ten neznámy objekt vyzeral ? O tých farbách, ktoré svedkovia nikdy predtým nevideli sa chcem spýtať, že či páni policajti boli podrobený oftalmologickým (aj iným lekárskym) vyšetreniam kvôli vylúčeniu farbosleposti alebo akejkoľvek inej očnej vady. Ak mali oči aj všetko ostatné (hlavne psychologický stav) úplne zdravé, tak ma napadá jedno riešenie tejto farebnej záhady. Ľudia, ktorý na niekoľko minút až hodín prežili klinickú smrť, alebo tí, ktorý mali mimotelesný stav OOBE alebo tí, ktorý sa akýmkoľvek iným spôsobom dostali do iných, vyšších paralelných svetov, zvyknú tvrdiť, že tam, kde sa ocitli, v tom inom, astrálnom svete, videli také tvary a samozrejme, že aj farby, aké tu u nás nikdy nevideli a majú problém ich popísať. Na ich popísanie vraj nemáme dostatočnú zásobu slov a nezostáva im nič iné, iba pripodobňovávanie. Z toho dôvodu mám také podozrenie, že dotyčnými policajtmi pozorované UFO sa sem, do našej reality na istý čas zhmotnilo z iného paralelného sveta, z inej dimenzie, kde sú také farby, ktoré v tejto naše primitívnejšej (zaostalejšej) skutočnosti neexistujú. To, že to UFO malo také svetlá, ktoré v našej realite nie sú, tak presne to odhalilo aj samotný pôvod celého "lietajúceho taniera". Ten objekt bol podľa mňa z iného, vyššieho astrálneho sveta. Tie svetlá ho jasne prezrádzajú. Takto si to aspoň ja vysvetľujem.

Pridať nový príspevok