Pozorování UFO: Brno–Tuřany | 1.6.2011

29.09.2013 08:36

Ondra Procházka

Zajímavý případ z minulého roku, kdy byla nad Brnem pozorována čtveřice záhadných zelených světel propouštím na svůj blog. Případ označuji jako nevyřešený, protože se mi skutečně nepodařilo zjistit o co šlo.

 

 

 

 

Okolo tří hodin odpoledne byly nad městskou částí Brno-Tuřany zpozorovány čtyři objekty zelené barvy pohybující se vysokou rychlostí. Objekty byly spatřeny při pozorování oblohy, jakoby se najednou zhmotnily. Celé pozorování skončilo asi po 1 minutě, když se objekty ztratily z dohledu. U této události byly přítomni dva svědci ve věku 27 a 11 let.

Výpovědi obou svědků:

Svědek č.1

Bylo to 1.6.2011 kolem 15.hodiny, když jsem z okna uviděl formaci zelených světel. Bydlím v Brně a mé okno je na východ. Ta světla byla ve formaci, kterou jsem již posílal (viz. obrázek). Letěla velice rychle směrem na Komárov a po chvilce už nebyla vidět. Měl jsem radost, že jsem něco takového viděl. KM

Svědek č.2

1.6. jsem byl venku v Tuřanech a v 15.hodin a 15 minut jsem viděl formaci čtyř čtyřech teček zelené barvy letící velice rychle směrem na Komárov, kde je později prý lidé viděli také.

Počítačové znázornění

 

 

Diskusná téma: Pozorování UFO: Brno–Tuřany | 1.6.2011

Nike flyknit 5.0 https://www.cpsacourier.com

RonaldLync | 22.10.2014


ste

voe | 13.10.2013

Dementi byly to stihacky

Pridať nový príspevok